English Literary literacy in the pandemic
challenges and possibilities for portuguese language classes
DOI:
https://doi.org/10.36704/sciaseducomtec.v4i2.7205Abstract
This report aims to record and reflect on the teaching practices carried out during the year 2020, under the Pedagogical Residency Program (PRP), developed remotely due to the pandemic context, challenges and teaching possibilities found in the work with literature and genre textual by the remote environment. To this end, the report talks about the teaching-learning processes and about literary and digital reading and how they had to adapt to the remote mode and teaching methodologies used. Linked to this will be addressed the fundamental role of PRP in the training of teachers even more important at this time.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Autores que publicam nesta revista mantêm os direitos autorais e concedem à revista o direito de primeira publicação, com o trabalho simultaneamente licenciado sob a Licença Creative Commons Attribution que permite o compartilhamento do trabalho com reconhecimento da autoria e publicação inicial nesta revista.
Autores têm autorização para assumir contratos adicionais separadamente, para distribuição não-exclusiva da versão do trabalho publicada nesta revista (ex.: publicar em repositório institucional ou como capítulo de livro), com reconhecimento de autoria e publicação inicial nesta revista.