Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Periódicos UEMG
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 4 No. 2 (2022): SCIAS - Educação, Comunicação e Tecnologia
Vol. 4 No. 2 (2022): SCIAS - Educação, Comunicação e Tecnologia
DOI:
https://doi.org/10.36704/sciaseducomtec.v4i2
Published:
2023-04-01
Full Issue
Expediente (Português (Brasil))
Artigos de opinião
Teaching during and post-pandemic in Brazil: accounts of my experience in higher education.
Maria Maria Martins Silva Stancati
3-14
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.36704/sciaseducomtec.v4i2.6195
Artigos
Duração das aulas em tempos de COVID-19 e qualidade de desempenho docente na Escola Secundária Chinhamapere, em Manica-Moçambique
Calton Armindo Mahoche, Fernando Chongo
15-35
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.36704/sciaseducomtec.v4i2.6992
English Literary literacy in the pandemic
challenges and possibilities for portuguese language classes
Lucas Medeiros
36-49
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.36704/sciaseducomtec.v4i2.7205
Mediação Tecnológica no Ensino de História e Geografia no cenário contemporâneo
Luísa Teixeira Andrade
50-70
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.36704/sciaseducomtec.v4i2.7338
Resenhas
A desconstrução de Paulo Freire ou a falácia argumentativa?
DAVID SEVERO, SUELEN ANTUNES WOLF
71-83
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.36704/sciaseducomtec.v4i2.7300
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Português (Brasil)
Keywords
indexadores
Indexadores e buscadores
redes
Redes Sociais